you are D one that Aisyah LOVE ~ ameer

BOYS 
ameer ~ :))
sorry boys , takde sape dapat curi hati aku . Hati aku juz untuk die sorang , lelaki yang bernama ... 
Jeng , jenge , jeng .. um , 'Ameer Faqih' . Aku sayang die sangat2 . Um , sumpah , die lahh boy yang aku cinta ! 
aku tak pernah sayangkan sumone macam aku sayang die . Tapi =( , aku banyak tipu die .
Aku selalu tipu dy , Aku tak dapat jadi yang sempurna untuk die n tak dapat jadi yang terbaik .
Aku tak dapat ikod care die . Ya Allah , aku betul2 sayang die . 
Aku suke tengok die HAPPY , tapi , die hepy tanpe aku disisi . die suke kod lau aku tak gnggu idop dy .
Aku nak die balik ! tapi , aku takod die tak hepy , die saked aty , idop die tak tenang ngan aku .
Die hepy tanpe aku , aku bolea nampak tuh . Sume manusia ade buad salah kan , ecah slalu buad salah .
N kadang2 , mesti kite tak tau kenapa kite tipu die n knape kite buad salah kat die .
Sume ade maksud n hikmah disebalik semua nih , Aku harap sangat Allah pertemukan aku ngan dy blek .Allah satukan hati aku ngan die cumle . JUJUR dalam percintaan , pasti akan kekal . AMEER , 
kau cinta pertama aku n takde yang lain . Aku cube lupekan mu , tapi tak boley . Aku cube sayang org lain ,
aku tak dapat sayang cuz aku sayangkan kau ! Cinta aku takkan kemana . Percintaan kita telah
membuatkan aku matang dalam percintaan . Macam2 aku belajar daripada kau , Ameer . 
Aku juz nak kau tau , aku sayang kau lebih dari sealanya . ECAH sayang AMEER !

can i love you in silence ? sure can right ?

I WILL ALWAYS LOVE YOU IN SILENCE ;)

kau pernah kate , kalau kite sayang kan seseorang , tak bermakna kite kena kapel dengan die . 
AKU SAYANG KAU ! n aku tau , kalau aku ajak kau kapel pon , kau takkan terima aku balik ,
cuz aku da banyak kali tipu kau , n lukekan aty kau . Thanks cuz sayang aku Ameer ! Aku sayang kau ! Aku nak kau balik ! Aku btol2 cintakan amer ! um , I LOVE YOU !
 


thanks :) ade mase singgah laa lagi yerk .

No comments: