سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
In the name of Allah , the truly is . I reall love him . I really do );
Aku sayang dia sepenuh jiwa aku .
aku tak pernah ada rasa dendam or benci kat dia .
aku tak pernah ada rasa nak mempermainkan dia .
aku COUPLE ngan dia ikhlas ,
tapi nape dia anggap aku kapel ngan dia juz cuz nak mempermainkan dia .
SUMPAH ! demi ALLAH ! aku tak pernah mempermainkan dia .
n takkan pernah mempermainkan dia .
aku betul-2 sayang kan si-Dia n aku betul-2 cintakan si-Dia .
perempuan , jangan selalu syak wasangka kepada lelaki .
walaupun lelaki sering dikaitkan dengan "buaya darat" ataupun "playboy" .
Jika tiada lelaki , kamu yang perempuan nak bercinta dengan siapa ?
takkan nak bercinta dengan kaum sejenis pula , dilaknat oleh Allah nanti :))
betul tak ? hehe . so , bila kita dah dapat seseorang .
jangan lah senang-2 lepaskan dia macam tuh jer .
nanti kita jugak yang menyesal . :))
n satu lagi , bila tengah gaduh jangan lah asyik cakap nak putus kay .
p/s : SAYANG , i'm sorry for what i've did .

No comments:
Post a Comment