سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
Hey all bloggers !
hurm , ech trtanye-tnye .
cinta sejati tuh wujud ta ek ?
hehe . ( ngade2 kn ? ) ;p
bukannye ap , ech bosan lhaa ta tao na tulis ap .
em , dulu kn . ech playgirl . ech slalu maenkn prasaan boy .
ech jady playgirl disebabkn sorang boy ney .
dy ta penaa jage aty ech , dy juz pkir sal perasaan dy jea .
dy always mara2 ech . law ech kate dy yg salah ,
dy msti cri kslhn ech blek then mulelah na merajuk . cket2 mara , cket2 merajuk . ech kple ngn dy stahun lbeyh jea .
n dlm stahun lbeyh tuh , da byk bnde yg dy tipu kat ech . mcm2 .
ech mule taw yg dy tipu ech bile da clash .
mmg saked giler aty ech . start drpd ary tuh , ech da ta terlalu
percayakan lelaky . pade ech sume lelaky sme jea .
tpy ech da salaa . yg sbenarnya , lelaki ta smuenyer same .
ad yang playboy , ad yg x . ad yg suke maenkn prasaan pompuan
n ad yg pndy ameq aty pompuan .
hurm . actually " keikhlasan lelaki itu menghambat jiwanya "
kan ? hehe . so , for gurls . lao kapel tuh jgn lhaa siyez sgt .
n jage diri + maruah kite .
jgn smpy kita kehilangan maruah . jgn mudah trlalu prcyekn lelaky .
hurm , tpy kn ? ech rase , bnde2 nea pon bukan laky jea yg teruk .
pompuan pon same kn . cuz ad gx pompuan yg maenkn prasaan lelaky .
hehhh , so . ini bukan sahaja untuk gurls tpy juga untuk boy . ='D

No comments:
Post a Comment